December acties Jongeren voor Armenië - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Jongeren Armenie - WaarBenJij.nu December acties Jongeren voor Armenië - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Jongeren Armenie - WaarBenJij.nu

December acties Jongeren voor Armenië

Door: De jongeren

Blijf op de hoogte en volg Jongeren

23 Januari 2010 | Nederland, Pijnacker

In december kon u meedoen aan vele acties, georganiseerd door de jongeren die komende zomer in Armenië gaan werken. Met dit bericht willen we de resultaten van december kenbaar maken.

De Spaanse taferelen begin december hebben ons een bedrag opgeleverd van 2240 euro. Hiervoor zijn wij een aantal middagen en avonden in de weer geweest om bij mensen thuis de boel op stelten te zetten. De volgende actie was de lichtjesavond in het centrum van Pijnacker. Ons kraampje met informatie over de reis trok veel bekijks. Het publiek kon raden hoeveel kerstballen er in een grote bak zaten. Deze actie heeft 115 euro opgebracht. Ook hebben we deze koude avond vele van onze zelfontworpen flyers uitgedeeld, om meer bekendheid te krijgen. Kopie Plus, nog bedankt voor het kosteloos afdrukken!
Met de kerstdagen waren wij uw postbode voor uw kerstkaarten. Dit was een zeer geslaagde actie met een resultaat van 518 euro. U kunt wel nagaan dat wij met een bedrag van 0.30 eurocent per kaart wel heel veel kaarten hebben rondgebracht. 2009 kwam heel mooi ten einde toen YoP ruim 2000 oliebollen bakte voor de verkoop. De opbrengst van 950 euro zal geheel aan Armenië worden geschonken.
Als laatste willen we afsluiten met de giften die we kregen. Zo zijn we erg dankbaar met de gift van 250 euro van de RK Kerk Parochie H. Joannes de Dooper, de kerstcollecte van het S.W.O.P. en een gift van de GemeenteGroeiGroep (GGG). Deze groep heeft dit jaar bij de bijeenkomsten gespaard en hiervoor ons doel uitgekozen. Dit zijn maar enkele voorbeelden, ook alle andere gulle gevers bedankt!

De thermometer in de hal van uw kerk(Dorpskerk, de Acker of Ontmoetingskerk te Pijnacker red.) is inmiddels tot 12.000 euro gestegen! Ook zijn hierop foto’s en bedragen van de acties te vinden. We gaan in 2010 door met acties, zodat we in Armenië echt wat voor de weeshuizen kunnen betekenen. Houdt het Centraal Contact goed in de gaten, want we rekenen ook in 2010 weer op uw enthousiasme!

De jongeren

Update!

13 Augustus 2010

Thuis!

12 Augustus 2010

De laatste dag en een open einde

11 Augustus 2010

The day before tomorow

11 Augustus 2010

Heerlijke cocktails en een beetje te laat
Jongeren

Jongeren voor Armenie Wij zijn een groep van 12 jongeren doe in de zomer van 2010 in Armenie vrijwilligers werk gaan doen. We doen dit in kindertehuis Vanandzor. De activiteiten kunnen uiteenlopen van schilderen tot sportdagen voor de kinderen. We hebben er zin in!

Actief sinds 22 Nov. 2009