Update! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Jongeren Armenie - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Jongeren Armenie - WaarBenJij.nu

Update!

Door: Ruben van Drie

Blijf op de hoogte en volg Jongeren

24 Augustus 2010 | Nederland, Pijnacker

Hallo lezers!

In de afgelopen week is iedereen het groepsgevoel weer wat kwijt geraakt. Ondanks dat er nog een film marathon was en een vergadering die onderbrak.

Er word nogsteeds hard gewerkt. De spullen die besteld waren voor het eerste weeshuis worden nu bijna geleverd en de bus voor het tweede weeshuis komt ook steeds dichterbij.
Verder word er hard gewerkt aan het fotoboek voor alle deelnemers door Marleen. Er word gewerkt aan de financieele boeken door Gerrit en ik probeer een film te monteren.

Verder zijn er afgelopen zondag in de Acker en Ontmoetingskerk een presentatie geweest. In de Acker door Heidi en in de ontmoetingskerk door Marissa en mij. We kregen groot applaus. Dat nemen wij mee voor heel de groep!
Gemist? Geen probleem hoor! Spreek maar goewoon eens van ons aan of wacht tot de informatieavond! Daar zal als alles goed komt de film getoont worden en er zal natuurlijk wat gesproken worden!

Hieronder een selectie van de quotes opgeschreven door Irene;

jasper: 'jongens, koek of cake? welke van de twee met de K willen jullie?'

ruben b: 'mijn ouders zijn binnekort een week thuis!'

marissa: 'daar moet je aangelegd voor zijn'

tamara: 'de saxofoon is moe'

miriam: 'gezwemt, is dat met een D of een T?'', waarop ruben b reageert: 'moet je 't kofschip gebruiken..' (voor de mensen die wat minder in nederlands zijn: het is uiteraard gezwommen)

miriam: 'ik woon twee minuten van mijn huis vandaan'

henk: 'met verkrachte eenheden komen we er wel' (met vereende krachten is wat hij bedoelde)

irene: 'koen, ik herkende je niet met shirt aan!'

koen: 'ik ruik stank, dus het stinkt'

matthijs tegen onze tolk (die dus engels luistert/praat): 'oh there my pen is!', waarop de tolk verbaast reageert: 'your WHAT?!'

matthijs: 'jammer dat ik mijn shirtje met confettibandjes ben vergeten'

marissa: 'ik heb de concentratie van een dronken aardbei'

carolien: 'ik neem vanavond een pizza ameretto. oh wacht, het is margeritha he?'

tamara: 'ik koop alleen maar brillen voor op mijn hoofd'

heidi: 'pap, schiphol is toch gewoon snelweg op, snelweg af?'

jasper's achternaam in het engels uitleggen aan de tolk geeft jasper making love in the corner (vrijenhoek)

tamara over het schrijven in haar dagboekje: 'ik schrijf alleen maar op wat er gebeurd is'

miriam over een slachthuis: 'daar worden mensen geslacht'

Tot zover de quotes!

verder wil ik nog even melden voor den geinteresseerden dat bijna alle foto's op de picasa site van marleen staan. Het adres daarvan is:

http://picasaweb.google.nl/marleen.dobbe

Pas op, het zijn wel 7500 foto's ofzo!

Voor tot zover de update vanuit Pijnacker!

Snorakahlidsum!

Ohja kijk ook eens van het echt super grappige filmpje van ons in ehet Armeense busje!

http://www.youtube.com/watch?v=zj1LPCZzE58

  • 24 Augustus 2010 - 12:43

    Geertje:

    Diep respect! Inmiddels ben ik ook weer in Pijnacker. Tjonge wat is er veel gebeurd, ik ben heel erg benieuwd en kom zeker naar de informatie avond, is er al een datum bekend?

  • 26 Augustus 2010 - 11:23

    Jos:

    Haha die Snorakahlidsum wordt ook elke keer anders geschreven:)
    nee nog geen datum bekend;)

  • 17 September 2010 - 13:13

    Roza Awetisian:

    hierbij van een echte armeen:

    Snorhakalucjun.

    mensen ik vind het echt tof wat jullie allemaal doen voor deze kinderen.
    ik ben zelf ook armeens en woon nu 12 jaar in NL.

    Groet, Roza

  • 22 September 2010 - 18:06

    Jos:

    Eindelijk....nu weten we hoe we het moeten schrijven;)

    Roza ken jij toevallig ook die weeshuizen waar wij zijn geweest?

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Pijnacker

Jongeren voor Armenie

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2010

Update!

13 Augustus 2010

Thuis!

12 Augustus 2010

De laatste dag en een open einde

11 Augustus 2010

The day before tomorow

11 Augustus 2010

Heerlijke cocktails en een beetje te laat
Jongeren

Jongeren voor Armenie Wij zijn een groep van 12 jongeren doe in de zomer van 2010 in Armenie vrijwilligers werk gaan doen. We doen dit in kindertehuis Vanandzor. De activiteiten kunnen uiteenlopen van schilderen tot sportdagen voor de kinderen. We hebben er zin in!

Actief sinds 22 Nov. 2009
Verslag gelezen: 9388
Totaal aantal bezoekers 112845

Voorgaande reizen:

22 Juli 2010 - 13 Augustus 2010

Jongeren voor Armenie

Landen bezocht: